1 Kasım 2014 Cumartesi

Doyamıyorum Dilber Ay 1979 Full Sansürsüz

Doyamıyorum Dilber Ay 1979 Full Sansürsüz
Doyamıyorum filminin konusu kısaca şöyle : Dilber Ay'ın başrolünü oynadığı bu filmde Sevgilisi ile evde birlikte olan genç ve güzel dilber Anasına ve babasına yakalanır.Babası onları sadece evlenmeleri karşılığında affedeceğini söyler.Ama Dilber evlenmeyi istememektedir.Evden kaçar vapurda bir kadına rastlar ve onun evine yerleşir.Ve bir çok erkekle beraber olur.Ardından evine dönüp sevgilisi ile evlenir.

doyamıyorum dilber ay

720p film izle , bedava film izle , dilber ay filmleri , dilber ay izle , dilber ay sansürsüz , doyamıyorum , doyamıyorum dilber ay , doyamıyorum dilberay 18 , doyamıyorum filmi , doyamıyorum filmi izle , doyamıyorum filmini izle , Doyamıyorum sansürsüz , erotik film izle , sinema izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder